Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Highest Rated Newest
auto-refresh every 1 2 3 5 seconds


Per page:
Order:
Latest users (1): istrollid, anonymous(23).
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #115387 - misticalz ONLINE (06/01/2014) [-]
i love all of BoC's fan made music videos. except for "everything you do is a balloon"
fucking creepy shit
User avatar #115410 to #115387 - shibe ONLINE (06/02/2014) [-]
Muckinabaht or however you spell it is also really fucking creepy
#115403 to #115387 - ellaguru (06/02/2014) [-]
Aw yeah gotta love those Blue Oyster Cult fans.

rofl trolololled XD
User avatar #115394 to #115387 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
That was the first BoC song I ever listened to, along with the video. I love it.
User avatar #115395 to #115394 - misticalz ONLINE (06/02/2014) [-]
My fav and first is Music Is Math from Geodaddi
User avatar #115430 to #115395 - shibe ONLINE (06/02/2014) [-]
music is math was my first BoC song I really liked, so great man ugh ily
User avatar #115396 to #115395 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Video or song or both? Music is Math is also one of my favorite BoC songs.
User avatar #115397 to #115396 - misticalz ONLINE (06/02/2014) [-]
vid and song
#115399 to #115397 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Haven't seen the video really, but Sixtyten is another favorite BoC song of mine.
User avatar #115429 to #115399 - shibe ONLINE (06/02/2014) [-]
MAN I FUCKING LOVE SIXTYTEN UGH SO FUCKING GREAT
User avatar #115385 - awesomerninjathing (06/01/2014) [-]
my english teacher's cover photo on facebook is a picasso painting of Biggie and I find that hilarious
User avatar #115386 to #115385 - misticalz ONLINE (06/01/2014) [-]
that is pretty fuckin funny
User avatar #115384 - iusethisaccfornsfw (06/01/2014) [-]
soundcloud.com/jellyface/first-try-on-8-bit I was bored and thought I would try to make some 8-bit music.
I guess it could pass for some menu music becouse of it's repetativeness.
Other than that it's quite shit since I don't fully master the program I used to create the tune.
Feedback would be nice since it was fun making it so I thought I would make a few more.
Thanks!
User avatar #115390 to #115384 - misticalz ONLINE (06/01/2014) [-]
It sounds ok
you try more and get better at it
Heres my crack at video game stuff. I was thinking of Maplestory while making these
soundcloud.com/mrhalcyonmusic/halcyon-summer-morning/s-2UYTP
soundcloud.com/mrhalcyonmusic/dreamy-video-game-thing
User avatar #115380 - gandaalf (06/01/2014) [-]
pete rock
User avatar #115383 to #115382 - gandaalf (06/01/2014) [-]
yeah i guess
but the soul brother no2
#115376 - ellaguru (06/01/2014) [-]
Does anyone else here like Revolution 9?
Revolution 9 - The Beatles (High Quality)
I don't understand the hate for it. As far as experimental music goes its really interesting.
User avatar #115444 to #115376 - shibe ONLINE (06/02/2014) [-]
I don't really like it, but I feel the only people who dislike are the people who are not familiar with experimental music in general. I've seen some people who like it but yet they are also the people who like weird shit like Stockhausen and Ground-Zero. I know thebestpieever absolutely hates it, and I don't think he even considers it music. Which is kinda sad imo.

It's definitely a interesting piece, however for experimental music, it's not that good imo. I haven't put a lot of thought into it but I can not seem to get the reason this was made. What was the motivation for it? Was it even? Is it some sort of musical representation of a actual revolution or what? I'm not willing to put a lot of thought into it anyways. So I'll just leave it.
#115445 to #115444 - anonymous (06/02/2014) [-]
he said once that he found it funny
User avatar #115358 - toxicskull (06/01/2014) [-]
In the Aeroplane Over the Sea- Neutral Milk Hotel Anyone like Neutral Milk Hotel? Hate the second song of this album but the rest is amazing
User avatar #115411 to #115358 - shibe ONLINE (06/02/2014) [-]
ya that album is alright
User avatar #115388 to #115358 - ljxjlos (06/01/2014) [-]
I actually find it incredibly boring. Easily one of the most over-rated pieces of music, imo.
User avatar #115360 to #115358 - kaisakuenkou (06/01/2014) [-]
Perfect album, why the hate?
User avatar #115363 to #115360 - toxicskull (06/01/2014) [-]
It's just the second song in my opinion
User avatar #115367 to #115363 - kaisakuenkou (06/01/2014) [-]
In your opinion, what's wrong with it?
User avatar #115370 to #115367 - toxicskull (06/01/2014) [-]
Not a fan of "I love you Jesus Christ" it just puts me off it.
User avatar #115373 to #115370 - kaisakuenkou (06/01/2014) [-]
I like to think he's not speaking to directly to Jesus, but instead proclaiming his love in an intense way, similar to saying "jesus christ, i hate this so much"
User avatar #115371 to #115370 - awesomerninjathing (06/01/2014) [-]
>its the best song on the album
User avatar #115372 to #115371 - toxicskull (06/01/2014) [-]
My favourite is Two-Headed Boy
User avatar #115364 to #115359 - toxicskull (06/01/2014) [-]
Ahahaha xD
User avatar #115354 - Aethlius (06/01/2014) [-]
any bassists in da house? what's your favorite band to play covers of
User avatar #115419 to #115354 - drldrl (06/02/2014) [-]
It would be Mudvayne, if I could play it. Mudvayne - Dig (Ryan's Angle)
User avatar #115352 - herblegerble (06/01/2014) [-]
KRK RP5's are on the way.
Get fucking excited everybody.
User avatar #115361 to #115352 - misticalz ONLINE (06/01/2014) [-]
KRKS?
YOU'RE NOW A MASTER PRO PRODUCER

:^)
User avatar #115366 to #115361 - herblegerble (06/01/2014) [-]
IM BASICALLY DEAD MOUSE LOL
#115353 to #115352 - anonymous (06/01/2014) [-]
got a sub too?
User avatar #115369 to #115353 - misticalz ONLINE (06/01/2014) [-]
I wish I had a sub :^(
User avatar #115355 to #115353 - herblegerble (06/01/2014) [-]
I do. Not monitor-quality, but I use a Yamaha 50W subwoofer and it does the job.
#115356 to #115355 - anonymous (06/01/2014) [-]
will be a nice little system
User avatar #115357 to #115356 - herblegerble (06/01/2014) [-]
Thanks. I'm very much looking forward to it.
#115350 - georgesmoustache (06/01/2014) [-]
Any suggestions for me?
User avatar #115537 to #115350 - cosmicapprentice (06/03/2014) [-]
J Mascis - Several Shades Of Why Dinosaur Jr  - Over It Witch - Seer Anything where J Mascis is involved.
#115365 to #115350 - kaisakuenkou (06/01/2014) [-]
Your taste is really basic, but here's some great Classic Rock you should familiarize yourself with, if you have yet to, of course.
User avatar #115362 to #115350 - misticalz ONLINE (06/01/2014) [-]
I havent seen so much pleb before. :^)
thebestpieever come and help this chap
User avatar #115368 to #115362 - kaisakuenkou (06/01/2014) [-]
He can find Megadeth and Michael Jackson by himself ;^)
User avatar #115345 - danield (06/01/2014) [-]
that jew when
#115335 - dubstoiz (06/01/2014) [-]
Since it's sunday.
#115426 to #115335 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Suleiman, I have failed you... only 1 album of trve Osmanlı music this week.
User avatar #115446 to #115426 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Good spread, sonny
User avatar #115483 to #115446 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
First time I've gotten to use that Marty picture and it couldn't be more relevant.

I got one of those newfangled 250GB hard drives for the fatbox 360, but it started to act weird and only partially recognize that it was connected to the console. I was lucky enough to inherit one of dem fancy Elite consoles with the 120GB hard drive from a friend with much better things to do than play xbox.
User avatar #115484 to #115483 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Ah, you a lucky bitch. I got my slim as like a xmas gift a year ago I think from my parents because my old one was dying, but they went for the cheaper 4gb one obviously.

So, now I need to either buy flash drives to put memory on for like every new game unless it doesn't take up a lot of space, or buy a new big hard drive, knowing that the 360 will be obsolete within a year or two.

So, I'm mostly just getting stuff for my Wii U lately haha.
User avatar #115485 to #115484 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
I would just go for the new hard drive, but I know I'll still be playing it as long as it's useable.
User avatar #115486 to #115485 - ultrablue (06/02/2014) [-]
True but I meant along the lines of there won't be many new games coming out for 360 soon because the Xbone is taking over Microsoft's gaming market.
User avatar #115488 to #115486 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Yeah, but I might get some DLC stuff down the road if the prices drop or I'm just feeling like it. I'll definitely keep getting old games too.
User avatar #115489 to #115488 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Well, you a good man. I'll stick with my 36box until they stop making games and then I'll have to think about if I wanna get a PS4 or Xbone. Or maybe a gaming pc.

I dunno. THAT'S A LONG WAY DOWN THE ROAD. Need a job first hehhehehehaerhadfghhehaehraerhaerhahradiarreah.
User avatar #115449 to #115446 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
You're not looking too bad there yourself, captain bandcamp. I'll definitely check out Booyung if you want to send it to me.
User avatar #115450 to #115449 - ultrablue (06/02/2014) [-]
K, I'll put it on mediafire when I'm not feeling lazy.

Maybe tomorrow.
User avatar #115451 to #115450 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Ok, thanks mane.

In non-listening to music news, I'm learning this. Almost done actually.
www.youtube.com/watch?v=lo97vpxcBGI
User avatar #115452 to #115451 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Ooooo nice. So, you're almost a maestro now, right?
User avatar #115453 to #115452 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Oh god no. I think you need to find a statue of Beethoven and suck its statue dick to become one of those.
User avatar #115454 to #115453 - ultrablue (06/02/2014) [-]
HAHA well better get on over to Germany and hop to it then!
User avatar #115455 to #115454 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
"Business or pleasure?"
#115457 to #115456 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Anyway, I have a 14 day Xbox Live card, and I'm gonna use it in the next few days, maybe tomorrow. Gonna cash in on that free Dark Souls deal. We can play all the Halo non-snipers you want, or whatever other games you're in the mood to pwn newbz at that we both have.
Anyway, I have a 14 day Xbox Live card, and I'm gonna use it in the next few days, maybe tomorrow. Gonna cash in on that free Dark Souls deal. We can play all the Halo non-snipers you want, or whatever other games you're in the mood to pwn newbz at that we both have.
#115458 to #115457 - ultrablue (06/02/2014) [-]
That sounds cool.   
   
It will give me an excuse to set up my tv and get my xbox and games out of all the boxes they've been in for weeks after moving my shit out of my apartment and back home.   
   
You gon get Destiny when it comes out  I think in the fall ?
That sounds cool.

It will give me an excuse to set up my tv and get my xbox and games out of all the boxes they've been in for weeks after moving my shit out of my apartment and back home.

You gon get Destiny when it comes out I think in the fall ?
User avatar #115469 to #115458 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Yeah, I'm gonna get it. My internet connection is even a little better now and I'll probably have Live.

I wonder why they fired Marty though. Sounds like he was doing an awesome job. Maybe they'll have Paul McCartney just do a bunch of songs to round the soundtrack out.
www.youtube.com/watch?v=64Nz-chc2QM
User avatar #115472 to #115469 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Oh did they? Maybe he is still working with 343 though and that's why he ain't with Boongie anymore.

I really am liking how this soundtrack sounds though. Is the whole thing out already? Dag.
User avatar #115474 to #115472 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
Is it out? I don't know.
User avatar #115475 to #115474 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Oh I have no idea, I just saw on the side that there are a lot of the songs already on youtube. Maybe it leaked.
#115477 to #115475 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
I'll just stick with that song until the game comes out, I think. It feels kinda weird when you listen to a movie/game soundtrack before you hear it in place.

I'm pretty stoked, bruh.
#115478 to #115477 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Oh I agree

Hopefully my puny hard drive can handle all the space that game will take up. I may have to buy another flash drive just to play it like I had to do with BF3
#115479 to #115478 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
100GB remaining master race
#115482 to #115479 - ultrablue (06/02/2014) [-]
Still has old 20gb hard drive from 2007 xbox 360 despite now having an xbox slim less dominant race
Still has old 20gb hard drive from 2007 xbox 360 despite now having an xbox slim less dominant race
0
#115481 to #115479 - ultrablue has deleted their comment [-]
#115412 to #115335 - shibe ONLINE (06/02/2014) [-]
Had to do past month cuz i havent been able to scrobble any album the past week
User avatar #115427 to #115412 - themagicwizard (06/02/2014) [-]
BoC brothers
#115379 to #115335 - ellaguru (06/01/2014) [-]
It was a damn good week
User avatar #115398 to #115379 - kaisakuenkou (06/02/2014) [-]
8/9, I'd say so
#115402 to #115398 - ellaguru (06/02/2014) [-]
the suspense is killing me
#115407 to #115404 - ellaguru (06/02/2014) [-]
Let me try again.

Which album did you take a point off for?
#115409 to #115408 - ellaguru (06/02/2014) [-]
I figured as much.

Y'all need more beef in your hearts.
#115378 to #115335 - bigleaguechew (06/01/2014) [-]
I didn't even get to make fun of Theodore this week
I think he's mad at me.
User avatar #115381 to #115378 - awesomerninjathing (06/01/2014) [-]
>songs about fucking
>cakes da killa

lmao Kevin is gay
not that it was unexpected or anything
#115377 to #115335 - masterofmuffins (06/01/2014) [-]
This image has expired
People please, not everyone has a last.fm account.
Put alternative link too: collage.topsters.net/
User avatar #115418 to #115348 - teoberry (06/02/2014) [-]
OMG!!!!111!1!11

MY PREDICKSHUN WUZ RITE
User avatar #115346 to #115335 - imonaboatman (06/01/2014) [-]
Pixies + Rise Against?

noooiiicceee
User avatar #115343 to #115335 - revengeforfreeze (06/01/2014) [-]
Meh, lastfm auto-disconnects all the time so it doesn't scrobble.
User avatar #115342 to #115337 - teoberry (06/01/2014) [-]
Me and theodore have at least one album in common this week, I can feel it
#115336 to #115335 - kaisakuenkou (06/01/2014) [-]
le semi prog face
User avatar #115333 - bluzzerstream (06/01/2014) [-]
"it's okay to eat fish because they don't have any feelings"


Some people just need to realize it doesn't get better than this
#115334 to #115333 - anonymous (06/01/2014) [-]
Pain is a complex state, with a distinct perceptual quality but also associated with suffering, which is an emotional state. Many people believe that the only fully reliable way of determining the presence of pain is by introspection. Because of this complexity, the presence of pain in an animal, or another human for that matter, cannot be determined unambiguously using observational methods, but the conclusion that animals experience pain is often inferred on the basis of comparative brain physiology and physical and behavioural reactions
User avatar #115324 - dragonicangel (06/01/2014) [-]
What genre is this:
soundcloud.com/driegnor/v-trams-diff-intro

Also, what do you think of it?
#115327 to #115324 - anonymous (06/01/2014) [-]
aaand hide all
User avatar #115461 to #115327 - dragonicangel (06/02/2014) [-]
I'm sorry that I try making myself better at music.
User avatar #115325 to #115324 - shibe ONLINE (06/01/2014) [-]
electro house/complextro


pretty neat, those really high pitched vocals are meh tho
User avatar #115462 to #115325 - dragonicangel (06/02/2014) [-]
shibe, what do you think could be added? I'm still working on the intro, and it seems too simple, if you understand what I'm saying.
User avatar #115331 to #115325 - themagicwizard (06/01/2014) [-]
grimesstep
User avatar #115323 - fuzzypickles (06/01/2014) [-]
2Pac - I Get Around

How can yu not love tupac?
User avatar #115567 to #115323 - fuzzypickles (06/03/2014) [-]
apparantly voltkills does not love tupac
User avatar #115571 to #115567 - voltkills ONLINE (06/03/2014) [-]
oh no i do but you thumbed one of my comments down for no reason so i like to return the favor.
User avatar #115572 to #115571 - fuzzypickles (06/03/2014) [-]
oh

thats kinda spiteful

what did i thumb down?
User avatar #115573 to #115572 - voltkills ONLINE (06/03/2014) [-]
yea i have a problem, i dont even remember any more.
User avatar #115574 to #115573 - fuzzypickles (06/03/2014) [-]
Oh

okay well fuck you then dude. i probably had a reason for thumbing your comment down.
User avatar #115575 to #115574 - voltkills ONLINE (06/03/2014) [-]
i took mine back, i was probably angry when i did, i mostly get annoyed when people thumb down then dont bother replying.
User avatar #115319 - nitrojoe (06/01/2014) [-]
soundcloud.com/wave-racer/sets/wave-racer-ryan-hemsworth

Anybody notice the trending uplifting trap fad going on recently?
User avatar #115349 to #115344 - nitrojoe (06/01/2014) [-]
fokin cheeky cunt m8
User avatar #115351 to #115349 - georgesmoustache (06/01/2014) [-]
I know, just you wait till I get my hands on you.
0
#115315 - HayleyWilliams has deleted their comment [-]
User avatar #115311 - danrmanalt (06/01/2014) [-]
DAY298 - Shane Koyczan and Hannah Epperson - Remember How We Forgot
#115310 - dronenortle (06/01/2014) [-]
Damon Albarn - Lonely Press Play (Official Video)


I like this song.
 Friends (0)