Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
#106 - anonymous (01/08/2010) [+] (5 replies)
sexist ***** !
#109 to #106 - anonymous (01/09/2010) [-]
im a girl and i think its funny, not sexist
User avatar #71 - Supdude (01/07/2010) [-]
I'd die if I saw this
#56 - anonymous (01/07/2010) [-]
run lullz, run !!
User avatar #26 - DesireBros (01/07/2010) [-]
i guess it doesn't take much running form to go from the laundry room to the kitchen.
User avatar #102 - sswhite (01/08/2010) [+] (2 replies)
NOT funny!!!!!!
#103 to #102 - anonymous (01/08/2010) [-]
Why isn't it funny? I mean, I'm a girl, and I can run faster than hundreds of boys (and correctly) but I know hundreds of girls that can't run well at all. This is hilarious! X3
#96 - anonymous (01/08/2010) [+] (1 reply)
all i can say is..hahahahahahahaha
User avatar #93 - Vaurien (01/08/2010) [-]
lol now the annual run like jack sparrow marathon
User avatar #15 - Dominos (01/07/2010) [-]
haha i actually pissed myself. i love the guy at the back, i run like him
#6 - anonymous (01/07/2010) [+] (6 replies)
haha im a girl and this is ******* funnyyyy
and no i will not make you a sammich.
#10 to #9 - Eyeofthebeholder **User deleted account** (01/07/2010) [-]
You want the sandwich?!?

You can't handle the sandwich!!!!!
#72 - TheShape **User deleted account** (01/07/2010) [-]
I'm glad these bastards don't run like that when I chase them with my knife,I'd laugh my ass off and they'd get away
User avatar #43 - ReAlUhTea (01/07/2010) [-]
Just like Scott from Austin Powers...
#39 - anonymous (01/07/2010) [-]
that hurts to a girl
#112 - anonymous (01/10/2010) [+] (1 reply)
im a girl, thats hilarious because they look gay!!

caption: taken (by the best <33)

anyone who asks me to make them a sammich gets slapped, cuz this rebel girl dont take no **** :)
#87 - anonymous (01/08/2010) [+] (4 replies)
Hahaha I love this! Looks like a bunch of gay guys though hahaha
User avatar #94 to #87 - FAISCISTBUG (01/08/2010) [-]
*facepalm*
#73 - CityBabe **User deleted account** (01/07/2010) [-]
lmao
#13 - anonymous (01/07/2010) [+] (1 reply)
I run exactly like number 3. And im a girl :D
I'll make you a sammich if you dont judge me. extra sideboob?
#17 to #13 - anonymous (01/07/2010) [-]
yeah no you're a guy
User avatar #116 - Valfarre (01/14/2010) [-]
this is the best.
User avatar #114 - XxRosemmaxX (01/11/2010) [-]
OMFG LOL i love this pic i am a girl and i love this.This has made my day and i am still laughing because it so true. i freakin pissed my pants cause of the guy in the purple pants Ha ha ha ha ha ha ROFL
#105 - anonymous (01/08/2010) [-]
1000th vote!
#41 - anonymous (01/07/2010) [-]
Anyone else notice that the last guys face, looks like its flipping us off?
 Friends (0)