Upload
Login or register
> hey anon, wanna give your opinion?
asd
User avatar #70 - nipplelion
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
instead of super nintendo i had a megadrive
User avatar #65 - KazahkRussian
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
TMNT pops, fuzzy thing, and tetris :D
User avatar #61 - LilTrins
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
At least where i live they have shamrock milkshakes at mc donalds.
#53 - anon id: 985ba0bc
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
I saw the see through phone in a pawn shop.
#49 - cpthavok
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
CROSSFIRE! XD Hell I remember the damn theme song for that game in the commercials.
User avatar #39 - Pattrick
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
#37 - siddububbas **User deleted account**
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
User avatar #35 - Sparto
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
Brings back soooooo many memories...WHY DID WE HAVE TO GROW UP AND WHY DID PEOPLE HAVE TO MAKE THE **** WE HAVE NOW?!?
User avatar #32 - KillenZehJews
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
JAMBI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
User avatar #31 - Skriver
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
omg the beetlejuice cartoons are still amazing to me<3
#26 - madlymelancholy **User deleted account**
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#22 - tpsullivan **User deleted account**
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
#21 - Darkexecutioner **User deleted account**
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
User avatar #19 - AlbinoPickle
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
my childhood was n64, and my current life is n64
#17 - anon id: 07ff876b
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
what was that (9th one down) place called?
#15 - anon id: f8cd5020
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
EVERY. SINGLE. *******. ONE.
#13 - TomEGun
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
User avatar #12 - ThePedroBear
Reply 0 123456789123345869
(03/19/2011) [-]
Anyone remember caveman games?
No?
**** im old
#11 - pkmtrainerred
0 123456789123345869
has deleted their comment [-]
User avatar #2 - spamm
Reply 0 123456789123345869
(03/18/2011) [-]
haha landlines