x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#19 - Absolute Madman (11/24/2010) [-]
ok joking about canada sucking is funny once, but making fun of a whole country because of one fag is morally stupid...u dont see me making fun of america because of lindsay lohan, miley cyrus, lady gaga, barrack obama, opra, tom cruise, the jonas brothers.....the list goes on....
User avatar #18 - Poiuytas (11/24/2010) [-]
even mother Russia hasn't embarrassed the world this much
User avatar #17 - SgtTonnerre (11/24/2010) [-]
But...but.. I'm a french canadian...

I'm not mad.... I'm sad. =(

Canada do errors.....everybody does.... >.> Sorry.....
User avatar #13 - wlflvr (11/24/2010) [-]
i am proud to be an amaerican
#12 - masterursocket (11/24/2010) [-]
so if jb is gay wtf y do girls like him now he only get it in the ass noe=w i say we burn the faggot in a cr thats going off a cliff


ok wat is the only way ppl would like jb
0
#91 to #77 - PowerToThePeople **User deleted account** has deleted their comment [-]
+14
#16 to #12 - XbrzrkrzX **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #11 - ChrissyBob (11/24/2010) [-]
link please :)
User avatar #9 - XeroStryke (11/24/2010) [-]
This video keeps getting banned by youtube so its great to see one off of there!
#7 - generaltao (11/24/2010) [-]
493 views only  12+ thumbs FJ i am disapoint
493 views only 12+ thumbs FJ i am disapoint
#15 to #7 - CouldaBeenYourDad (11/24/2010) [-]
<-------first guys you  
  
  
  
  
  
  
(btw idc i just wanted to use this gif XD)
<-------first guys you






(btw idc i just wanted to use this gif XD)
User avatar #3 - TreHol (11/24/2010) [-]
I don't usually like the cliche Justin Bieber **** . But this is the funniest one I've seen! I wish I could thumb it up enough to get to front page.
#4 to #3 - generaltao (11/24/2010) [-]
spread the word or not....
User avatar #5 to #4 - TreHol (11/24/2010) [-]
Alright. I laughed my ass off when he said "I have pubes, I mean; who cares if they're taped on." XD
User avatar #6 to #5 - generaltao (11/24/2010) [-]
haha yeah I about died about the girls squirting part
#8 to #6 - TreHol (11/24/2010) [-]
I didn't like all the MJ 			************		 though.
I didn't like all the MJ ************ though.
User avatar #10 to #8 - generaltao (11/24/2010) [-]
you win some you lose some
User avatar #174 to #10 - TreHol (11/25/2010) [-]
You got first page! =D Congrats!
#1 - Absolute Madman (11/24/2010) [-]
i kinda feel sorry for this kid. he is widely hate for no real reason.
#14 to #1 - fartinurface (11/24/2010) [-]
HAHA, good joke!
#2 to #1 - generaltao (11/24/2010) [-]
uhhh tits or gtfo because only a girl would say that......or a really GAY GUY uhhh
 Friends (0)