Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #12 - tronbot (11/13/2013) [-]
stickied
Wow, thanks for the thumbs guys! Check out my other content if you hate feminists!
#157 to #12 - anonymous (11/14/2013) [-]
**anonymous rolls 824**
User avatar #153 to #12 - megaducktoaster (11/14/2013) [-]
dude seriously? You made a legit content which caused positive reaction amongst people and now you are pulling off this kind of autistic shit. Fuck man, you just became clinicaly retarded don't worry, if its clinical, it can be fixed not for you tho
User avatar #149 to #12 - noseses (11/14/2013) [-]
haha! look at me guys! i can make typings on the interwebs!
User avatar #135 to #12 - teoberry (11/14/2013) [-]
eat my caca
User avatar #143 to #135 - misticalz (11/14/2013) [-]
CACA POOPOOO
User avatar #144 to #143 - teoberry (11/14/2013) [-]
haha poo!
#118 to #12 - collegedood (11/14/2013) [-]
**collegedood rolled a random image posted in comment #1 at 2 DANK **
what are you? 6?
User avatar #87 to #12 - azumeow (11/14/2013) [-]
Hahaha holy fuck you're retarded.
User avatar #55 to #12 - sirbutterballs (11/14/2013) [-]
Hahaha holy fuck you're retarded.
User avatar #58 to #55 - tronbot (11/14/2013) [-]
Says the dude named "sirbutterballs". What are you? 10?
#62 to #58 - anonymous (11/14/2013) [-]
Says the dude with the pony avatar. What are you? 6?
User avatar #63 to #62 - tronbot (11/14/2013) [-]
hurrr ponies
it's called different interests you cunt and if you dont understand that YOU'RE the one whos 6
User avatar #67 to #63 - misticalz (11/14/2013) [-]
Maybe he likes butterballs you faggot.
User avatar #69 to #67 - tronbot (11/14/2013) [-]
Was I talking to you? Why are you still here? Get the fuck off my content like I told you to. good boy.
#133 to #69 - noseses (11/14/2013) [-]
#shrekt
#shrekt
User avatar #72 to #69 - misticalz (11/14/2013) [-]
Lol rekt cuz you can't cum up with a different reply.
I am more intelligent and enlightened than you, and that's a thing to be proud of, I mean you like ponies. You're enlightened as fuck
#61 to #58 - sirbutterballs (11/14/2013) [-]
Butterballs wasn't allowed for some reason so I just added something to the front.
User avatar #64 to #61 - tronbot (11/14/2013) [-]
"Butterballs" is still pretty cringey.
#66 to #64 - sirbutterballs (11/14/2013) [-]
Less cringey than pony shit.
User avatar #68 to #66 - tronbot (11/14/2013) [-]
mmmm debatable. At least us bronies have other bronies. Can't imagine anyone wanting to be friends with a "Butterball". Oh SORRY SIRbutterball.
faggot.
User avatar #81 to #68 - shibe (11/14/2013) [-]
so wait you tell me if i like ponies

i instantly get friends

wow what a magical world
#71 to #68 - sirbutterballs (11/14/2013) [-]
Better have real friends than a bunch of weird ass faggots that I only know online.
User avatar #75 to #71 - tronbot (11/14/2013) [-]
implying you have "real" friends
User avatar #92 to #75 - lobselvith (11/14/2013) [-]
Can you say for certain that he doesn't have real friends?
User avatar #80 to #75 - shibe (11/14/2013) [-]
look her fagbot


sirbutterballs

is mah nigga
#76 to #75 - sirbutterballs (11/14/2013) [-]
YFW you realize people have lives on this website.
User avatar #45 to #12 - shibe (11/14/2013) [-]
Hahaha holy fuck you're retarded.
User avatar #46 to #45 - tronbot (11/14/2013) [-]
hahaha holy fuck you just copied the guy below you. Unoriginal cunt.
#56 to #46 - anonymous (11/14/2013) [-]
Hahaha holy fuck you're retarded.
User avatar #48 to #46 - shibe (11/14/2013) [-]
ok man im sorry plz no hate
User avatar #49 to #48 - tronbot (11/14/2013) [-]
meh it's fine we all make mistakes
#50 to #49 - shibe (11/14/2013) [-]
how was my comment a mistake
how was my comment a mistake
User avatar #52 to #50 - tronbot (11/14/2013) [-]
you said something retarded then apologized for it.
User avatar #53 to #52 - shibe (11/14/2013) [-]
could it possibly be a



joke?
User avatar #60 to #53 - tronbot (11/14/2013) [-]
meh whatever you need to say to save yourself.
0
#47 to #46 - shibe has deleted their comment [-]
User avatar #40 to #12 - misticalz (11/14/2013) [-]
Hahaha holy fuck you're retarded.
User avatar #42 to #40 - tronbot (11/14/2013) [-]
get the fuck off my content then, faggot.
User avatar #159 to #42 - castellandraco (11/14/2013) [-]
internet argument lost
User avatar #43 to #42 - misticalz (11/14/2013) [-]
No
#29 to #12 - hoboguyman (11/14/2013) [-]
**hoboguyman rolled a random image posted in comment #15 at Oh god ** what have you done
 Friends (0)