Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #309 - stanislaw (05/23/2012) [-]
POKEMON IS ******* GAY
0
#536 to #309 - dublytwo **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #537 to #536 - stanislaw (05/24/2012) [-]
Meh i actually just dont like people talking about it all the time, also i like the butthurt :)
0
#538 to #537 - dublytwo **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #539 to #538 - stanislaw (05/24/2012) [-]
Sure did, ten year old even said he will ban me lol
0
#540 to #539 - dublytwo **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #541 to #540 - stanislaw (05/24/2012) [-]
Yup well i did, and the red thumbs can keep coming cause 30mins on the pony thread restores them
0
#542 to #541 - dublytwo **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #337 to #309 - stanislaw (05/23/2012) [-]
GUYS I JUST WANNA ALSO SAY THAT THE RED THUMBS ARE HAVING A HUGE EFFECT ON ME, EVERY RED THUMB IS LIKE A STAB TO THE HEART :(
+4
#335 to #309 - brosafterhoes **User deleted account** has deleted their comment [-]
#321 to #309 - epiknarwhalz (05/23/2012) [-]
Oh, and one more thing...
Oh, and one more thing...
#320 to #309 - epiknarwhalz (05/23/2012) [-]
As toxicskull said, Pokmeon was my childhood.
As toxicskull said, Pokmeon was my childhood.
#313 to #309 - toxicskull (05/23/2012) [-]
Don't you ******* dare cross that line. Pokemon was my childhood. I enjoyed it every second of my life and you obviously can't understand. GTFO
User avatar #314 to #313 - stanislaw (05/23/2012) [-]
NOPE, POKEMON IS GAY
User avatar #322 to #319 - stanislaw (05/23/2012) [-]
NOPE, IM NOT, I LIKED IT TOO BUT PEOPLE HERE HAVE ******* ORGASMS OVER POKEMON, AND YOU BLAME BRONIES FOR WORSHIPING PONIES
User avatar #324 to #322 - shunketsu (05/23/2012) [-]
Pokemon was our life. We still play it to relive some ******* good days. **** your ****
User avatar #325 to #324 - stanislaw (05/23/2012) [-]
NOPE, **** YOUR **** , GO LOOK AT SOME POKEMON RULE 34
User avatar #331 to #325 - shunketsu (05/23/2012) [-]
Just gtfo. Everyone here hates you. Wtf are you still doing here
User avatar #333 to #331 - stanislaw (05/23/2012) [-]
HAVING LOTS OF FUN AND ENJOYING THE RED THUMBS
User avatar #342 to #333 - shunketsu (05/23/2012) [-]
Well have fun then
 Friends (0)