Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #92 - spawnconnery ONLINE (05/21/2013) [-]
kinda tired of people saying how shit America is, I mean yeah it's got it's downsides, but it's still pretty nice.
User avatar #134 to #92 - skinless (05/21/2013) [-]
i also hate it when americans say they hate america, spoiled bastards don't know how lucky they are to live here
#144 to #134 - anonymous (05/21/2013) [-]
Yeah it's exactly the same when stupid obese americans suddently doesn't want to support Israel anymore... We are the reason that US have become what it is today so i guess it doesn't hurt to support your israeli brothers?

שלנו היא הכלבה של ישראל
User avatar #135 to #134 - spawnconnery ONLINE (05/21/2013) [-]
Damn straight.
#107 to #92 - anonymous (05/21/2013) [-]
The country is nice. It's the average american that's the problem.
#130 to #107 - CHODYTHEBLAKGUY (05/21/2013) [-]
ill admit most of us americans are annoying little cunts and i wanna punch the lot of us myself included at times but just like the rest of the world everyone is an annoying shit at times but us americans are just cocky as fuck and fat as fuck
 Friends (0)