Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #22 - derklucas (05/14/2013) [-]
Panenka penalties are my speciality in real life
User avatar #42 to #22 - holeymoley (05/14/2013) [-]
same here, have you ever had one caught?

worst
feeling
ever
User avatar #43 to #42 - derklucas (05/14/2013) [-]
Nope. I just made the sure goalkeepers I did it against had no idea who I was (I look more like a guy who powers them in the topcorner)
User avatar #44 to #43 - holeymoley (05/14/2013) [-]
not a bad idea, im no longer the penalty taker for my team, so i havent practiced as much.
User avatar #46 to #44 - derklucas (05/14/2013) [-]
Not that I am famous or anything.. but a lot of local clubs around here so there are teams who have classmates or colleagues in their team.
User avatar #49 to #46 - holeymoley (05/14/2013) [-]
im quite easy to describe since im one the only gingers in the league
User avatar #51 to #49 - derklucas (05/14/2013) [-]
I did try a robona penalty once during goalkeeping practice on the new kid. Thought I was leftfooted.. too bad I hit the post. Cost me twenty push ups lol
User avatar #52 to #51 - holeymoley (05/14/2013) [-]
i fell over doing that
User avatar #56 to #52 - derklucas (05/14/2013) [-]
Keep practicing. I am born in Holland so we are kinda more technical-orientated than power and stamina and everything. I know it has something to do with it
User avatar #57 to #56 - holeymoley (05/14/2013) [-]
im english, we are crap at penalties
User avatar #61 to #57 - derklucas (05/14/2013) [-]
Hahaha I lived in Preston for a while. Played some football.. I definitely see a difference in football culture. English players weren't very technical. (Or it could've been a coincidence)
User avatar #62 to #61 - holeymoley (05/14/2013) [-]
nah we arent, we are more of a break / counter

www.youtube.com/watch?v=foznsHb39oY
www.youtube.com/watch?v=t4SK8PP-UP8
User avatar #63 to #62 - derklucas (05/14/2013) [-]
Ha! I was watching Watford-Leicester the other night. Big fan of English football though
User avatar #64 to #63 - holeymoley (05/14/2013) [-]
the championship is probably the most competitive league in the world
User avatar #67 to #64 - derklucas (05/14/2013) [-]
Ever followed the Dutch one? Championship is exciting because of the play offs. Bottom of the Premier League is good too. Newcastle was in relegation trouble two days ago. But if they beat Arsenal on saturday they may finish closer to Europa League tickets than relegation
#72 to #67 - holeymoley (05/14/2013) [-]
i do watch the dutch league yeah, its really intense

pic related, my shirt
User avatar #73 to #72 - derklucas (05/14/2013) [-]
Awesome I am a massive Ajax-fan as well haha!

So who do you support in England?
#74 to #73 - holeymoley (05/14/2013) [-]
leeds united
User avatar #76 to #74 - derklucas (05/14/2013) [-]
Ah yes. I am a big Brian Clough-adept haha. I support Stockport County and Newcastle haha
#75 to #74 - holeymoley (05/14/2013) [-]
i collect football shirts by the way, probably my favorite is this one
User avatar #78 to #75 - derklucas (05/14/2013) [-]
Cool I do have a lot of em as well.. give me a second
User avatar #79 to #78 - holeymoley (05/14/2013) [-]
will do!
 Friends (0)