Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a commission on everything you buy.

hide menu
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#30 - RidgeRacer (08/06/2013) [-]
WTF japan
WTF japan
User avatar #47 to #30 - tallzed (08/06/2013) [-]
What is that from?
User avatar #91 to #47 - finblob (08/09/2013) [-]
A youtuber called Filthy Frank, I think. He's pretty....

ehh...

unique?
the first line in his rap song is "I drop beats like old people with polio"
#53 to #47 - suiker (08/06/2013) [-]
you, I like you
User avatar #56 to #53 - tallzed (08/06/2013) [-]
Thank you. Favorite one?
#57 to #56 - suiker (08/06/2013) [-]
why Sora obviously,
User avatar #58 to #57 - tallzed (08/06/2013) [-]
I was actually talking about the games. My favorite is number 2.
User avatar #59 to #58 - suiker (08/06/2013) [-]
yeah mine too, though I still gotta play the non ps2 ones and re: CoM because it hasn't been released in Europe D:
User avatar #60 to #59 - tallzed (08/06/2013) [-]
I have played and beaten all of them. I 2 around 50 times.
User avatar #62 to #60 - suiker (08/06/2013) [-]
I don't suppose you could mail me Re: CoM for cheap or something ^^;
User avatar #63 to #62 - tallzed (08/06/2013) [-]
Lol. I sold my copy some time ago. Sorry bro.
User avatar #66 to #65 - tallzed (08/06/2013) [-]
Sorry.
User avatar #67 to #66 - suiker (08/06/2013) [-]
:c
User avatar #68 to #67 - tallzed (08/06/2013) [-]
You could always try to get it imported.
User avatar #69 to #68 - suiker (08/06/2013) [-]
I asked at our local gamestore, and they say I'll need an American PS2 as well (
User avatar #70 to #69 - tallzed (08/06/2013) [-]
I am pretty sure that is not true.
User avatar #73 to #70 - suiker (08/06/2013) [-]
Hmm, I'll look into that then, thanks
User avatar #75 to #73 - tallzed (08/06/2013) [-]
You're welcome.
#50 to #49 - tallzed (08/06/2013) [-]
Thank you and have a thumb kind sir.
Thank you and have a thumb kind sir.
 Friends (0)