Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu
Anonymous commenting is allowed
#1 - miscarriage (10/15/2013) [-]
This image has expired
The sun is out for the day


get your lazy ass up
User avatar #40 to #1 - yorker (10/15/2013) [-]
is this relevant?
User avatar #42 to #40 - miscarriage (10/15/2013) [-]
yeah?

I guess

i dunno
User avatar #43 to #42 - yorker (10/15/2013) [-]
Good job contributing to the problem, then.

Maybe instead of acting like a ****** and catering to the newfags knowing you'll get thumbs up for something completely irrelevant, why don't you not post something irrelevant and, in doing such, not make them think it's totally awesome to go around posting random **** ?
#44 to #43 - miscarriage (10/15/2013) [-]
This image has expired
lol@u

the turbine was laying down on the job

don't get your panties in a bunch.

it was a joke.
I didn't know what you meant cause i thought the joke would appeal to most people

you're just too stupid to see the humor, i guess.
User avatar #45 to #44 - yorker (10/15/2013) [-]
No, I'm actually pretty damn smart.
I hadn't taken that into consideration, I'll admit, but given the joke, it still wasn't funny or even relevant enough to make me like it.
Have a nice day.
User avatar #46 to #45 - miscarriage (10/15/2013) [-]
Toodles
User avatar #47 to #46 - yorker (10/15/2013) [-]
toodles x two...
... twoodles.
#36 to #1 - rakuraimasuta (10/15/2013) [-]
Hell yeah!!!
User avatar #14 to #1 - tredbear (10/15/2013) [-]
source pls
User avatar #17 to #14 - trollinggenius (10/15/2013) [-]
i dont know but it looks like something Adult Swim spawned
 Friends (0)