Dropping the Base!. NOT OC. why would you even dram acid? people are wanna ally: on It and hurt the . only draw the acid If you can neutralize It by the base At
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Dropping the Base!

NOT OC

why would you even dram acid? people are wanna ally: on It and
hurt the .
only draw the acid If you can neutralize It by the base
Atonally understand dubstap
...
+1498
Views: 52582
Favorited: 140
Submitted: 03/03/2014
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to yaboyteemo E-mail to friend submit to reddit
Share image on facebook Share on StumbleUpon Share on Tumblr Share on Pinterest Share on Google Plus E-mail to friend

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
Anonymous commenting is allowed
#5 - devout feminist (03/03/2014) [+] (9 replies)
except the opposite is true. Bases are slippery, acids are not...
#1 - wba (03/03/2014) [+] (4 replies)
**wba rolled a random image posted in comment #168 at Title ** I understand now.
#10 - nightmarecorpse (03/03/2014) [-]
Comment Picture
User avatar #22 - stely ONLINE (03/04/2014) [+] (12 replies)
Wow, that's the most cringeworthy thing I read today.
#24 to #22 - schneidend (03/04/2014) [-]
Wordplay is never cringeworthy, you illiterate **** .
User avatar #7 - nimba (03/03/2014) [+] (3 replies)
acids are notoriously slippery
User avatar #13 to #7 - myfourthaccount (03/03/2014) [-]
yeah they make you trip alright
I hope you get the joke
#2 - theannoyingFJguy (03/03/2014) [-]
Back titrations ftw.
#3 - devout feminist (03/03/2014) [-]
**anonymous rolled a random image posted in comment #134627 at ADMIN'S WEIRD SEXUAL PLAYHOUSE, DON'T ASK QUESTIONS JUST READY YOUR BODY ** MFW I now know why dubstep sucks so hard when you're psychedelic.
User avatar #6 - christheace (03/03/2014) [+] (3 replies)
So you're gonna neutralize the acid on the floor by spilling some base on it?

that is so ******* retarded I wanna cry
#8 to #6 - quoterox (03/03/2014) [-]
that's kinda how it works.

unless you're referring to the whole 'slipping' thing. in which case, I'd have to agree.
#12 - nibbero ONLINE (03/03/2014) [+] (3 replies)
Comment Picture
#46 - Minnesota (03/04/2014) [-]
Comment Picture
User avatar #31 - ilikethisusername (03/04/2014) [+] (14 replies)
i always thought it was bass.
User avatar #43 to #31 - iluvscuba (03/04/2014) [-]
It was a chemistry pun

Unless you're being sarcastic, in which case I need to go to sleep
#20 - Stralle (03/04/2014) [-]
if i hear this joke one more time in my goddamned life i might actually eat someone's face off.
#4 - ThexD (03/03/2014) [-]
thats the smartest thing ive ever heard anyone say ever.
#52 - imrarelyhere (03/04/2014) [-]
Drop acid while dropping the bass... YES OMG!
#51 - givememoarpony (03/04/2014) [-]
**givememoarpony rolled a random image posted in comment #11 at NSFW ** that feel when everyone listens to dub step and noone listens to bach
**givememoarpony rolled a random image posted in comment #11 at NSFW ** that feel when everyone listens to dub step and noone listens to bach
User avatar #41 - ProWig (03/04/2014) [+] (1 reply)
we will never understand nyawgga tho
#40 - thempc (03/04/2014) [-]
these are the greatest pus i've ever seen
these are the greatest pus i've ever seen
 Friends (0)